سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی کتاب داستان یک روح

?

معرفی کتاب داستان یک روح

اثر مری داونینگ هان

 

معرفی کتاب داستان یک روح?

 معرفی کتاب داستان یک روح

خرید کتاب داستان یک روح

«مردم می‌گن عجوزه هر دخترو 50 سال پیش خودش نگه می‌داره و بعدش می‌ره سراغ دختر بعدی.»

دنیل اندرسون 13 سال دارد. هیچ‌کدام از داستان‌هایی که برادی میسون درباره‌ی روح‌ها و جادوگری که با بلادی بونز، خوک آدم‌خوار، زندگی می‌کند را باور ندارد. به گمان دنیل، برادی این داستان‌ها را برای تمام بچه‌های تازه‌وارد تعریف می‌کند تا از آن‌ها زهرچشم بگیرد اما از طرفی رفتار اریکا، خواهر هفت‌ساله دنیل روزبه‌روز عجیب‌وغریب‌تر می‌شود و زمانی که در جنگل ناپدید می‌شود، دنیل مطمئن می‌شود که یک‌کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه است. آیا تمام این ماجراها زیر سر آن جادوگر پیر است؟ آیا او اریکا را دزدیده است؟

کتاب «داستان یک روح» شاهکار دیگری است به قلم نویسنده‌ی محبوب، مری داونینگ هان. مطمئن باشید که مشتاقانه در درستش می‌گیرید و ممکن نیست بتوانید زمینش بگذارید.  داستان، ماجرای خانواده‌ای است که زندگی روبه‌پیشرفتشان در کنتیکت را رها می‌کنند و تصمیم می‌گیرند در اراضی ویرجینیای غربی ادامه‌ی زندگی‌شان را بگذرانند اما خبر ندارند که تغییرها و اتفاقات بزرگ‌تر و غیرمنتظره‌ای آنجا انتظارشان را می‌کشد.
این کتاب را که در دست بگیرید هر جا باشید همان‌جا میخکوب می‌شوید تا تمامش کنید.

هیچ‌چیز مانند یک داستان ترسناک درست‌وحسابی نمی‌تواند خواب شب را از چشمه‌ای آدم بگیرد! چه داستان‌های ترسناک شب هالوین باشد چه قصه‌های ژپنی که بازارشان تابستان‌ها داغ است، یک داستان ترسناک حسابی می‌تواند به یک‌شب دلگیر طوفانی حال و هوای جادویی ببخشد. این کتاب افسانه‌ای محلی را روایت می‌کند که در آن عجوزه‌ای هر پنجاه سال یک‌بار دختربچه‌ای را به اسیری می‌گیرد. هر دختری که ناپدید می‌شود سروکله‌ی دختربچه‌ی ناشناس دیگری پیدا می‌شود که به یک ماه نکشیده جان می‌دهد. داستان ازآنجا شروع می‌شود که دنیل و خواهر کوچک‌ترش، اریکا، با خانواده‌شان به حاشیه جنگل نقل‌مکان می‌کنند و شایعات درباره‌ی جادوگر پیر دوباره جان می‌گیرد. مردم از روزهای پر از ترس و وحشت گذشته سخن میگویند و بچه‌ها هم در گوش دنیل و اریکا می‌خوانند تا اینکه همان اتفاقی که همه ترسش را دارند رخ می‌دهد. دنیل خیلی زود متوجه می‌شود که جنگل خانه‌ی جادوگر است و جادوگر دنبال چیزی است که برای دنیل بسیار باارزش است.

مطالعه‌ی این کتاب بسیار لذت‌بخش است. همه‌ی ما در عمرمان بارها و بارها از این داستان‌ها شنیده‌ایم اما این‌یکی را که بخوانید متوجه می‌شوید که نویسنده چه زحمتی برای خلق آن کشیده است. این داستان خارق‌العاده است و متنی شیوا دارد. صادقانه باور دارم که از هر سنی که باشید می‌توانید از مطالعه‌ی این کتاب لذت ببرید. داستان این کتاب تکان‌دهنده است و واضح است که نویسنده روی تک‌تک شخصیت‌ها زمان گذاشته و با دقت آن‌ها را پرداخته است. اگر به دنبال هدیه‌ای مناسب برای فرزندتان می‌گردید، این کتاب گزینه‌ی معرکه‌ای است. نمی‌توان آن را با داستان‌های ترسناک قدیمی در یک گروه قرارداد. گرچه با داستان‌های عامیانه‌ی قدیمی تفاوت دارد اما همچنان خوب و دل‌نشین است.

 خرید آنلاین کتاب از فروشگاه کتاب کاواک

?